خدمات معاینه دوره ای (جهت خانواده ها، شرکت ها و ارگان ها) در محل

معاینه ی دوره ای خانواده ها

معاینه دوره ای

یکی از راه های اطمینان از سلامتی بدن انجام معاینه دوره ای و مستمر میباشد. برخی افراد به خصوص سالمندان، زنان باردار، زنان و مردان بالای 40 سال و کسانی که دچار بیماری های خاص مانند:آسم، دیابت، فشارخون، مشکلات قلبی و.. دارند، سالی یکبار جهت بررسی سلامت بدن خود و تشخیص به موقع بیماری برای انجام معاینات لازم به پزشک مراجعه می کنند. برخی از خانواده ها، شرکت ها و ارگان های خاص از خدمات معاینه دوره ای به صورت مستمر در محل بهره مند هستند. در واقع معاینات دوره ای همان آزمایش چکاپ کامل است که تشخیص سلامتی و زودرس بسیاری ازبیماری ها را ممکن میسازد که انواع مختلفی دارد . مثل : آزمایش غربال گری کلسترول، ازمایش بررسی سلامت کبد، آزمایش بررسی عملکرد تیروئید و دیابت ، غربالگری بدخیمی و…..برای انجام معاینه دوره ای در منزل، می توانید با مرکز خدمات پزشکی در منزل طب 724 تماس بگیرید. این مرکز، پزشکان یا پرستاران متخصص را برای انجام معاینه دوره ای در منزل اعزام می کنند. هزینه معاینات ادواری با توجه به عوامل مختلف تعیین می گردد برای کسب اطلاعات بیشتر و درخواست ویزیت پزشک متخصص در منزل با ما در تماس باشید.02122689398 | 09123039316 | 09122902569 | 02188851370

انواع معاینات

کنترل فشارخون
آزمایش کلسترول
معاینه بالینی پستان ، ماموگرام ، تست پاپ اسمیر
معاینه لگن
معاینات سرطان روده بزرگ
سنجش تراکم استخوان 

 مزایای خدمات معاینه دوره ای در منزل 

  • تشخیص و درمان به موقع بیماری ها: معاینه دوره ای می تواند به شناسایی هرگونه مشکل پزشکی احتمالی کمک کند. در صورت تشخیص زودهنگام بیماری، درمان می تواند موثرتر و کم هزینه تر باشد.
  • پیشگیری از بیماری ها: معاینه دوره ای می تواند به پیشگیری از بیماری ها کمک کند. به عنوان مثال، واکسیناسیون می تواند از ابتلا به بیماری های عفونی مانند هپاتیت B و هپاتیت C جلوگیری کند.
  • حفظ سلامتی: معاینه دوره ای می تواند به حفظ سلامتی افراد کمک کند. به عنوان مثال، شناسایی و درمان زودهنگام مشکلات قلبی عروقی می تواند از بروز سکته قلبی یا سکته مغزی جلوگیری کند.

مواردی که در معاینه دوره ای در منزل بررسی می شوند

  • معاینه جسمی: پزشک یا پرستار، بدن شما را از نظر هرگونه مشکل جسمی بررسی می کند. این بررسی شامل بررسی پوست، مو، چشم ها، گوش ها، بینی، دهان، دندان ها، گردن، قفسه سینه، شکم، اندام های تناسلی، پاها و بازوها می شود.
  • بررسی علائم حیاتی: پزشک یا پرستار، علائم حیاتی شما مانند ضربان قلب، فشار خون، تنفس و دمای بدن را بررسی می کند.
  • آزمایشات و تست های تشخیصی: پزشک یا پرستار، ممکن است آزمایشات و تست های تشخیصی خاصی را برای بررسی سلامت شما تجویز کند. این آزمایشات و تست ها می تواند شامل آزمایش خون، آزمایش ادرار، آزمایش مدفوع، آزمایش تصویربرداری مانند اشعه ایکس، سی تی اسکن یا ام آر آی و سایر تست های تشخیصی باشد.
  • مشاوره پزشکی: پزشک یا پرستار، در مورد سلامت شما با شما صحبت می کند و توصیه های لازم را به شما ارائه می دهد.

معاینه دوره ای در منزل برای چه افرادی مناسب است؟

معاینه دوره ای در منزل، برای همه افراد در هر سنی مناسب است. با این حال، برخی از افراد که بیشتر در معرض خطر ابتلا به بیماری هستند، باید به طور منظم معاینه دوره ای انجام دهند. این افراد عبارتند از:

  • افراد بالای 40 سال
  • افرادی که سابقه خانوادگی بیماری دارند
  • افرادی که سبک زندگی پرخطر دارند
  • افرادی که به بیماری های مزمن

معمولاً توصیه می شود که افراد در هر سنی، هر سال یک بار معاینه دوره ای انجام دهند.  اما افراد با شرایط بالا ممکن است نیاز داشته باشند که هر شش ماه یک بار یا حتی هر سه ماه یک بار معاینه دوره ای انجام دهند.

برای کسب اطلاع از نحوه مراقبت از بیماران و سالمندان در منزل به این لینک مراجعه کنید.

بیماران و سالمندان باید در منزل جهت ادامه دادن روند درمان با سونداژ اصول و نکات لازم را از پرستاران و پزشکان یاد بگیرند که البته نیازمند تجربه فراوان است و مرکز خدمات پرستاری و مراقبت در منزل طب724 با کادری تخصصی و مجرب آماده پاسخگویی به سوالات و اعزام پرستار با تجربه و متعهد جهت عمل سونداژ و دیگر خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل مینماید.

مرکز طب724 با دادن خدمات ۲۴ ساعته به تمامی خانوادها میتواند خدمات شایانی را در این زمینه ارائه دهد که در تمامی این سالها افتخار ما همراهی بیماران با پرسنلی متعهد و آموزش دیده میباشد و امیدواریم با همکاری یکدیگر برای رسیدن به اهداف بزرگ نظیر شکست بیماری کووید ۱۹ پیروز و موفق باشیم.


فرم پذیرش
کلیک نمایید

 

آخرین اخبار و مقالات طب 724