خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل

کنترل علائم حیاتی

بیمار در منزل

بیماران  در هر سن و سالی همواره هم از لحاظ جسمی و هم از لحاظ روحی نیاز به مراقبت و توجه دارند. مرکز خدمات درمان در منزل طب 724 این امکان را فراهم کرده است، تا با اعزام پرستار شبانه روزی نیرو های ماهر و مجرب در کمتر از نیم ساعت نیاز های درمانی و مراقبتی شما در منزل برطرف گردد. اگر به پرستار بیمار در منزل با تمام تجهیزات دارویی و دستگاهی نیاز دارید و یا برای اطلاع از قیمت پرستار بیمار در منزل با ما تماس بگیرید. 02122689398 | 09123039316 | 09122902569 | 02188851370

مراقبت و نگهداری از بیمار می تواند در محیط درمانی مانند بیمارستان و کلینیک و یا در منزل صورت گیرد. در مورادی که بیمار نیاز تخصصی و اورژانسی به بیمارستان ندارد در صورت تمایل می تواند با نظارت صحیح و تجهیزات پزشکی در خانه خدمات را دریافت کند. در صورتی که بیمار درمنزل نگهداری و مراقبت شود نیاز به فرد متخصص در امور خدمات پرستاری و پزشکی دارد.

خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل می تواند به طور کلی به دو دسته تقسیم شود:

مراقبت های روزانه: این خدمات شامل کمک به بیمار در انجام امور بهداشتی شخصی ، مدیریت داروها و انجام کارهای روزمره است.
مراقبت های تخصصی: این خدمات شامل مراقبت های پزشکی پیشرفته ، مانند تزریقات ، توانبخشی و مراقبت از زخم است.

خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل

ویزیت پزشک در منزل

پزشک با حضور در منزل بیمار اقدام به تشخیص به موقع و توصیه های لازم جهت بهبودی بیمار را ارائه می دهد. در صورت نیاز به ویزیت پزشک در منزل خود میتوانید به این لینک مراجعه کنید.

کاهش هزینه:

یکی از مهم ترین علت های بستری بیمار درمنزل صرفه جویی در هزینه درمان بیمار می باشد همچنین باعث کاهش هزینه های بیمارستانی و هزینه های رفت و آمد نیز می شود.

انجام کارهای روزمره :

با بستری شدن بیمار در خانه ، بیمار در صورت داشتن شرایط مناسب می  تواند به کارهای روزمره خود برسد مثلا یک خانم با داشتن کودک نمی تواند در بیمارستان بستری شود و ترجیه می دهد در منزل بماند و از کودک خود نگهداری و مراقبت کند همچنین افراد شاغل که امکان مرخصی گرفتن را ندارند می توانند در منزل بستری شوند و یک فرد متخصص از وی مراقبت کند.

بیماران و سالمندان باید در منزل جهت ادامه دادن روند درمان با  اصول و نکات لازم را رعایت کنند که البته نیازمند تجربه فراوان است و مرکز خدمات پرستاری و مراقبت در منزل طب 724 با کادری تخصصی و مجرب آماده پاسخگویی به سوالات و اعزام دکتر با تجربه و متعهد در کمتر از نیم ساعت جهت ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل است.

در صورت تمایل به همکاری و استخدام به عنوان پزشک یا پرستار، فرم جذب پزشک و پرستار را تکمیل نمایید.

 

آخرین اخبار و مقالات طب 724