خدمات مراقبت و نگهداری از کودک در منزل

مراقب و نگهداری از کودک

مراقبت و نگهداری از کودک

اگر شما شما و همسرتان هر دو شاغل هستید و فرزندی دارید که نیاز به مراقبت دارد، بهترین گزینه برایتان استخدام پرستار کودک در منزل است. مرکز خدمات درمانی و مراقبتی در منزل طب 724 برای رفع نیاز های شما در منزل با اعزام نیروهای مجرب و کارآزموده می تواند شما را یاری کند. برای استخدام پرستار کودک در تهران و تعرفه خدمات پرستاری در منزل 1402 با ما در تماس باشید.02122689398 | 09123039316 | 09122902569 | 02188851370

مراقبت و نگهداری از کودک با توجه به حساس بودن شرایط جسمانی و روانی کودکان باید از پرستاران مجرب، کارآزموده و دوره دیده استفاده کرد. مراقبت و نگهداری از کودک نیازمند کسی است که مانند مادر از او مراقبت کند تا علاوه برتامین نیازهای اولیه ی کودک اطمینان خاطر و آرامش برای پدر و مادر حاصل گردد . مراقب و پرستار کودک مانند مادر از کودک مراقبت می کند همانند یک مادر محبت میکند و تلاش میکند کودک را در شرایط ایده آل نگهداری کند و در هر شرایطی حامی کودک باشد.

به طور کلی مراقبان کودک در منزل باید دارای ویژگی های خاصی باشند ، از جمله:

  • علاقه و عشق به کودکان
  • مهارت های مراقبت و پرورش کودکان
  • توانایی برقراری ارتباط موثر با کودکان و والدین
  • توانایی پاسخگویی به نیازهای خاص کودکان

پرستار کودک

مزایا و معایب پرستار کودک

داشتن پرستار کودک در منزل مزایا و معایبی دارد که والدین باید قبل از تصمیم گیری در مورد این گزینه در نظر بگیرند.

مزایا

راحتی و آشنایی: کودکان در محیطی آشنا و راحت تر نسب به مهد کودک و خانه بازی هستند که می توانند در آن بازی کنند ، یاد بگیرند و رشد کنند.
شخصی سازی: پرستار کودک می تواند برنامه و رویکردی را متناسب با نیازهای خاص کودک و درخواست والدین تنظیم کند.
انعطاف پذیری: والدین می توانند پرستار کودک را با نیازهای خود سازگار کنند ، مانند نیاز به مراقبت در طول روز ، شب یا شبانه روزی.

معایب

هزینه: مراقبت و نگهداری از کودک در منزل می تواند گران تر از سایر گزینه ها مانند مهد کودک باشد.
عدم اطمینان: والدین ممکن است در مورد ایمنی و مراقبت از کودک خود در غیاب خود احساس عدم اطمینان کنند.

برای پذیرش درخواست پرستار کودک جهت تکمیل فرم مشخصات به این لینک مراجعه کنید.

كودكی دورانی است که نقشی تعیین کننده در زندگی فرد و آینده او بر جای میگذارد. برای اينكه کودک بتواند مراحل رشدی را با موفقيت و شادی سپری کند لازم است از برنامه و تربیت هدفمندی برخوردار باشد. در واقع شخصیت فرد مانند بنایی ست که پایه های آن در کودکی شکل میگیرد به همین دلیل روانشناسی کودک از اهمیت بالایی برخوردار است.

بیماران و سالمندان باید در منزل جهت ادامه دادن روند درمان با  اصول و نکات لازم را رعایت کنند که البته نیازمند تجربه فراوان است و مرکز خدمات پرستاری و مراقبت در منزل طب 724 با کادری تخصصی و مجرب آماده پاسخگویی به سوالات و اعزام دکتر با تجربه و متعهد در کمتر از نیم ساعت جهت ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل است. مرکز طب 724 با دادن خدمات ۲۴ ساعته به تمامی خانوادها میتواند خدمات شایانی را در این زمینه ارائه دهد که در تمامی این سالها افتخار ما همراهی بیماران با پرسنلی متعهد و آموزش دیده می باشد. 02122689398 | 09123039316 | 09122902569 | 02188851370

آخرین اخبار و مقالات طب 724