خدمات مراقبت و نگهداری از سالمندان در منزل

مراقبت از بیماران و سالمندان در منزل

مراقبت از سالمندان

پدرو مادر ها بزرگترین نعمت خدواند و وجود آن ها برکت زندگی است. پیری و کهولت سن همه ی افراد را ناتوان و درگیر انواع بیماری ها خواهد کرد. در نتیجه مراقبت از پدر و ماد سالمند از جمله وظایف هر فرزندی است. اگر با توجه به شرایط شغلی یا وضعیت سخت زندگی خودتان توان مدیریت و نگهداری از آن ها را ندارید بهترین راه استخدام یک فرد برای نگهداری از سالمند شبانه روزی در منزل است. مرکز خدمات درمانی و مراقبتی در منزل طب 724 می تواند شما را در استهدام پرستار سالمند یاری کند ما با اعزام نیرو با تمام تجهیزات و سرم و دارو به کلیه مناطق شرق و غرب تهران در ارائه  طرح درمان در منزل پیشرو هستیم. برای اطلاع از قیمت پرستار سالمند در منزل 1402 با ما در تماس باشید. 02122689398 | 09123039316 | 09122902569 | 02188851370

به دلیل اهمیت برخورداری از امنیت، سلامت جسمی و بهبود وضعیت سلامتی و شادی و رفاه سالمندان و بیماران بهتر است که از بیماران و سالمندان در منزل نگهداری شود تا نوع خدمات بسته به شرایط و خواسته ی بیماران به انها ارائه گردد تا علاوه بهبود جسمی از ازامش روانی نیز برخوردار گردند .با این حال نگهداری از بیمار برای خانواده ی او  در محوطه خانه نگرانی و دلشوره بسیاری به همراه دارد. حتی اگر بیمار به خدمات مراقبتی و تخصصی نیاز نداشته باشد انجام کارهای روزانه بیمار نیز به خصوص برای زمان طولانی برای خانواده ها خسته کننده و دشوار خواهد بود. با توجه به شرایط و شیوه ی زندگی امروزه، خانواده ناچار میشود خیلی از امور شخصی خود را کنار بگذارند و یا بعضی از وظایف کاری خود را کنسل کنند تا بتوانند به مریضشان خدمات مورد نیاز خود را ارائه دهند. در این خصوص استخدام یپرستار سالمند بیمار بهترین روش است .

مراقبت از سالمندان

وضایف پرستار سالمندان در منزل طیف گسترده ای از خدمات ارائه می شود ، از جمله:

مراقبت های بهداشتی: این شامل کمک به سالمند در انجام امور بهداشتی شخصی مانند حمام کردن ، لباس پوشیدن و استفاده از توالت است.
مراقبت های پزشکی: کمک به سالمند در مدیریت داروها ، پیگیری قرار ملاقات های پزشکی و مراقبت از زخم ها است.
مراقبت های پرستاری: کمک به سالمند در انجام کارهای روزمره مانند پخت و پز ، نظافت و خرید
همراهی و حمایت: مانند همدلی ، گوش دادن و صحبت با او.

هنگام انتخاب پرستار سالمند در منزل ، مهم است که به دنبال فردی باشید که دارای تجربه ، آموزش و اعتبار لازم باشد. شما همچنین باید شخصی را انتخاب کنید که با نیازهای خاص سالمند شما مطابقت داشته باشد و بتواند از پس تمامی وظایفی که در بالا گفته شد بر بیاید.

برای پذیرش درخواست پرستار سالمند جهت تکمیل فرم مشخصات به این لینک مراجعه کنید.

بیماران و سالمندان باید در منزل جهت ادامه دادن روند درمان با  اصول و نکات لازم را رعایت کنند که البته نیازمند تجربه فراوان است و مرکز خدمات پرستاری و مراقبت در منزل طب 724 با کادری تخصصی و مجرب آماده پاسخگویی به سوالات و اعزام دکتر با تجربه و متعهد در کمتر از نیم ساعت جهت ارائه خدمات مراقبت و نگهداری از بیمار در منزل است. مرکز طب 724 با دادن خدمات ۲۴ ساعته به تمامی خانوادها میتواند خدمات شایانی را در این زمینه ارائه دهد که در تمامی این سالها افتخار ما همراهی بیماران با پرسنلی متعهد و آموزش دیده می باشد. 02122689398 | 09123039316 | 09122902569 | 02188851370

 

آخرین اخبار و مقالات طب 724